وبلاگ

  • صفحه اصلی
  • نکات مهم برای گرفتن پروژه در سایت های فریلنسری خارجی
image
image
image
image
image
image
image
image
نکات مهم برای گرفتن پروژه در سایت های فریلنسری خارجی

نکات مهم برای گرفتن پروژه در سایت های فریلنسری خارجی

در این مقاله می خواهیم به بررسی نکات مهم و تجربی برای گرفتن اولین پروژه در سایت های فریلنسری اشاره کنیم،این نکات برآمده از تجربیات فریلنسر های مختلف از قسمت های مختلف جهان می باشد ، که روش هایی که باعث شده تا آنها بتوانند اولین پروژه فریلنسری خود را بگیرند را در این مقاله جمع آوری کردیم که به بررسی آنها می پردازیم.

تمام حواس پرتی ها را از بین ببرید

هیچ جایی برای تنبلی و عدم فعالیت در هنگام فعالیت فریلنسری وجود ندارد. امروز برای افراد دشوار است که روی کار تمرکز کنند و از شبکه های اجتماعی ، گشت و گذار در اینترنت و سایر حواس پرتی ها دوری کنند. به همین دلیل است که غلبه بر تنبلی و حواس پرتی به تنهایی می تواند بهره برداری شما را حدود 50 درصد افزایش دهد.

برای خرید اکانت وریفای شده Freelancer می توانید از خدمات سایت اکانت فریلنسر استفاده کنید ، همچنین جهت ثبت درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.
سفارش اکانت وریفای شده سایت فریلنسر

به عنوان یک فریلنسرصبور باشید

شما عزم و اراده کامل دارید ، اما پیشنهادات شما پاسخی دریافت نمی کنند. به آن فکر نکنید به عنوان یک چیز بد؛ صبور باش. شما ممکن است یک روز به پاسخ اول یا سه هفته خود نیاز داشته باشید. شما هرگز نمی دانید بر اساس تجربه شخصی ، احتمال دریافت پاسخ به طور متوسط حدود پنج درصد است. من اولین قراردادم را طی مدت یک هفته ، دومین قرارداد طی دو هفته دریافت کردم. و تنها پس از آن بسیار آسان تر شد. اکنون فقط چند روز به من می رسد تا بتوانم قرارداد ببندم.اگر مشتری پاسخگو نیست ، شاید شما اشتباهی مرتکب شوید. با چند نکته بعدی ، ببینیم چگونه می توانید امور را بهبود بخشید.

پروفایل فریلنسری جذاب درست کنید

هنگام ایجاد پروفایل در سایت های فریلنسری ، وقت بگذارید تا مهارت ها ، موقعیت هایی را که ممکن است برای مشتری مفید باشد ، و در صورت وجود تجربه مربوطه آنها را نیز شرح دهید. مختصر توضیح دهید و از کلمات طولانی و بی معنی خودداری کنید ، در غیر این صورت مشتری ممکن است از خواندن آن حوصله پشیمان شود.

در حالت ایده آل ، 3-4 پاراگراف را در بخش Overview خود بنویسید و سعی کنید به حدود 1000 کاراکتر برسید.

نمونه کار های حرفه ای در پروفایل کاربری فریلنسر

یکی از موارد مهم در سایت های فریلنسری خارجی داشتن یک نمونه کار مناسب با تخصص شما می باشد،تجربه نشان داده کارفرمایان به دنبال افرادی که پروفایل آنها خالی هست نمی گردند و وقت خود را برای مشاهده پروفایل این افراد صرف نمی کنند.نمونه کار یکی از مهم ترین مواردی می باشد که یک فریلنسر باید برای ارائه مهارت های خود به عنوان سند به کارفرما نشان دهد،شما در صورتی که نمونه کار دارید بهترین گزینه برای نمایش این نمونه کار در وب سایتتان هست. اگر کارهای زیادی برای نمایش دارید ، آن را به طور کلی نشان ندهید. در عوض ، 4-5 نمونه از بهترین نمونه های خود را انتخاب کنید. نکته این است که نشان دهید شما قادر به انجام کار هستید و کیفیت کد ، طراحی و یا هر آنچه که در آن تخصص دارید را به مشتری نشان دهید.

عکس پروفایل مناسب ، پروفایل فریلنسری

هر عکسی برای پروفایل کاربری مناسب نیست برخی از افراد را می بینیم که می خواهند عکسی برای پروفایلشان انتخاب کنند که اصلا مناسب برای سایت های فریلنسری نیست،به عنوان مثال عکس خانوادگی شما یا عکسی که از یک مسافرت هست یا عکس هایی که در محیط های گردشگری گرفته شده است اصلا مناسب برای این امر نیست و اعتبار شما را زیر سوال می برد،اکثر فریلنسر های ایرانی که با آنها ارتباط داریم و می بنیم که جزو افراد موفق در زمینه فریلنسری در سایت های فریلنسر و آپورک بودند را بررسی کردم اکثرا عکس های مناسب برای پروفایلشان انتخاب کردند پس این موضوع خیلی توجه کنید.

مطالعه دقیق توضیحات پروژه فریلنسری

قبل از ثبت پیشنهاد برای یک پروژه فریلنسری حتما جزئیات کامل آن را بخوانید

مطمئن شوید که آیا این پروژه فریلنسری مورد علاقه شما هست یا خیر.

اطمینان حاصل کنید که این پروژه با مهارت و تجربه شما مناسب است.

پیشنهاد خود را به درستی آماده کنید - این اولین ارتباط بین شما و مشتری است که در آن سعی می کنید خدمات خود را معرفی کنید.

پیشنهاد منطقی را ارائه دهید

پیشنهادی که شما ارائه می دهید یکی از سه مورد مهمی است که یک کارفرما هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام شما یا نه ، از نزدیک به آن نگاه خواهد کرد. دو مورد دیگر پروفایل و سابقه کاری و نمونه کار شما شما در سایت های فریلنسری می باشد. اگر هنوز سابقه ای ندارید ، موارد دیگر در پروفایل فریلنسری را تقویت کنیداز محتوای تکراری برای پروفایل کاربری تان در سایت های فریلنسری خودداری کنید - همیشه محتوای منحصر به فرد بنویسید. بدیهی است که پیشنهاد شما به طور خاص برای آنها نوشته شده است و به جزئیاتی که در توضیحات کارشان ذکر شده است پرداخته می شود. و به یاد داشته باشید ، پیشنهاد شما باید کوتاه و نکته ای باشد. من معمولاً حدود 300 کاراکتر می نویسم.

نرخ خود را خیلی پایین نیاورید

برخی از موارد درسایت های فریلنسری هستند که هم خلاف قوانین و هم باعث پایین آمدن ارزش کاری شما می شود مثلا برخی از فریلنسر ها در پروفایلشان از این عبارت ها استفاده می کنند مثلا "من برای گرفتن اولین پروژه کار می کنم" و...
ارزش خود را بالا ببرید و در طول مذاکرات اعتماد به نفس داشته باشید. اگر مشتری اولین بار است که شما را استخدام می کند و از شما تخفیف می خواهد ، آن را در نظر بگیرید. برای مثال 20 درصد تخفیف ارائه دهید. اما باید بگونه ای نباشد که ارزش کار شما را پایین بیاورد.

قوانین سایت های فریلنسری

همیشه این مورد را به یاد داشته باشید سایت های فریلنسری فوق العاده برروی قوانینشان حساس هستند آنها با کسانی که نقض قانون انجام میدهند برخورد سختی انجام میدهند لذا یکی از موارد مهم در این سایت های فریلنسری ، داشتن یک حساب کاربری قانونی و وریفای شده در سایت می باشد لذا با وجود این مشکل راه حل هایی وجود دارد که مجموعه اکانت فریلنسر در این زمینه همراه شما فریلنسر های عزیز خواهد بود.

در آخر تسلیم نشوید

در کل هنگام شورع کار فریلنسری ممکن است خیلی از انتظارات شما برآورده نشود ولی سخت نگیرید این اتفاق برای فریلنسر های بزرگی که در سایت های بزرگ مثل فریلنسر و آپورک فعالیت می کردند وجود داشته و الان آن ها به این جایگاه رسیدند ، شما مهارت هایتان را بروز کنید ، اگر یک پروژه سخت برخورد کردید نگران نباشید شما از پس انجام آن برخواهید آمد.

نظرات کاربران

نظر بدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های اجباری توسط ستاره مشخص شده اند *