وبلاگ

  • صفحه اصلی
  • آشنایی با سیستم ثبت پیشنهاد در سایت فریلنسر
image
image
image
image
image
image
image
image
آشنایی با سیستم ثبت پیشنهاد در سایت فریلنسر

آشنایی با سیستم ثبت پیشنهاد در سایت فریلنسر

این مقاله ترجمه ای از مقاله سایت فریلنسر جهت معرفی ، سیستم رتبه بندی فریلنسران برای کارفرمایان می باشد ، در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که سایت فریلنسر چگونه پیشنهادات ثبت شده را دسته بندی می کند و به کارفرما نمایش می دهد ، این مقاله به شما در شناخت الگوریتم ثبت پیشنهاد سایت فریلنسر کمک می کند تا بتوانید با اصلاحات ، شانستان برای گرفتن پروژه را افزایش دهید در وب سایت freelancer.com میلیون ها پیشنهاد قیمت گذاری برای پروژه توسط فریلنسر ها ارسال می شود. سایت freelancer.com دائماً در حال بهبود موتور پیشنهادی خود می باشد و بسیاری از فریلنسرها ممکن است قبلاً متوجه این تغییرات شده باشند. هدف از این مقاله توضیح نحوه عملکرد الگوریتم های رتبه بندی ثبت پیشنهادات برای پروژه ها می باشد ، در واقع می خواهیم با نحوه دسته بندی پیشنهادات دریافتی در سایت فریلنسر می باشد.

 الگوریتم رتبه بندی سایت فریلنسر نمره ای را به هر یک از فریلنسران اختصاص می دهد. این امتیاز مبتنی بر فاکتورهای مختلف است و براساس ترجیحات کارفرما ، شروطی که کارفرما تعیین کرده است و مهارت های پروژه دسته بندی می شود.
سه بخش مورد استفاده در این رتبه بندی عبارتند از:

  • این مقاله ترجمه ای از مقاله سایت فریلنسر جهت معرفی ، سیستم رتبه بندی فریلنسران برای کارفرمایان می باشد ، در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که سایت فریلنسر چگونه پیشنهادات ثبت شده را دسته بندی می کند و به کارفرما نمایش می دهد ، این مقاله به شما در شناخت الگوریتم ثبت پیشنهاد سایت فریلنسر کمک می کند تا بتوانید با اصلاحات ، شانستان برای گرفتن پروژه را افزایش دهید
  • این مقاله ترجمه ای از مقاله سایت فریلنسر جهت معرفی ، سیستم رتبه بندی فریلنسران برای کارفرمایان می باشد ، در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که سایت فریلنسر چگونه پیشنهادات ثبت شده را دسته بندی می کند و به کارفرما نمایش می دهد ، این مقاله به شما در شناخت الگوریتم ثبت پیشنهاد سایت فریلنسر کمک می کند تا بتوانید با اصلاحات ، شانستان برای گرفتن پروژه را افزایش دهید
  • این مقاله ترجمه ای از مقاله سایت فریلنسر جهت معرفی ، سیستم رتبه بندی فریلنسران برای کارفرمایان می باشد ، در این مقاله به بررسی این موضوع می پردازیم که سایت فریلنسر چگونه پیشنهادات ثبت شده را دسته بندی می کند و به کارفرما نمایش می دهد ، این مقاله به شما در شناخت الگوریتم ثبت پیشنهاد سایت فریلنسر کمک می کند تا بتوانید با اصلاحات ، شانستان برای گرفتن پروژه را افزایش دهید
  • برای خرید اکانت وریفای شده آپورک می توانید از خدمات سایت اکانت فریلنسر استفاده کنید ، همچنین جهت ثبت درخواست از طریق لینک زیر اقدام کنید.
    سفارش اکانت وریفای شده سایت آپورک

    چرا رتبه بندی برای فریلنسر ها مهم است؟

    Freelancer.com همچنان به عنوان یک سایت فریلنسری مطرح در جهان شناخته می شود. داشتن یک رتبه خوب به عنوان یک فریلنسر در سایت freelancer.com یک دارایی است در صورتی که شما فعالیت حرفه ای در سایت فریلنسر داشته باشید ، سایت فریلنسر امکان رشد شما را فراهم می کند و می توانید شانس بیشتری برای گرفتن پروژه داشته باشید.کارفرمایان فقط 8 پیشنهاد را در هر صفحه مشاهده می کنند. به عنوان یک فریلنسر ، شما می خواهید که جزو اولین پیشنهاداتی باشید که کارفرما می بیند.بسیاری از فریلنسران نیز بطور مستقیم توسط کارفرمایان استخدام می شوند. کارفرمایان فریلنسرها را از فهرست یا جستجوی سایت فریلنسر پیدا می کنند برای آنها درخواست استخدام ارسال می کنند و آنها را برای همکاری استخدام می کنند.برای اینکه در صفحات سرچ سایت فریلنسر دیده شوید ، فعالیت حرفه ای و گرفتن پروژه های بیشتر و همچنین امکانات سایت فریلنسر این امکان را برای شما فراهم می کند.

    عوامل رتبه بندی

    الگوریتم رتبه بندی سایت فریلنسر به ارائه مداوم کار با کیفیت بالا پاداش می دهد. 4 عامل وجود دارد که رتبه شما را در الگوریتم  سایت فریلنسر تعیین می کنند

  • بررسی ها و بازخوردهایی که از کارفرمایان دریافت می کنید
  • استفاده از پرداخت های Milestone
  • پاسخگویی
  • کیفیت پروفایل شما
  • نظرات و بازخورد

    کارفرمایان فریلنسرها را در 5 گروه بررسی می کنند: کیفیت ارائه خدمات ، در دسترس بودن برای پاسخگویی به پیام ها ، تخصص ، حرفه ای بودن و استخدام مجدد توسط دیگر کارفرمایان برای پروژه جدید. علاوه بر این ، فریلنسران رتبه "On Time" و "On Budget " را دریافت می کنند. کسب امتیاز مثبت در همه گروهها بسیار مهم است. امتیاز "نه" یا "منفی" در هر پارامتر می تواند به شدت به رتبه شما آسیب برساند.
    اینگونه است که سایت فریلنسر در الگوریتم رتبه بندی خود از بررسی و بازخورد استفاده می کند:

  • آخرین بازخورد کارفرما:فیدبک های پروژه های اخیری که شما داشتید بسیار مهم تر از فیدبک های پروژه های قدیمی شما می باشد. این یک جنبه مهم از الگوریتم رتبه بندی سایت فریلنسر است. اگر اخیرا پروژه ای با فیدبک مثبت داشته اید این باعث افزایش شانس شما در سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر می شود. در حالی که اگر شما فیدبک منفی توسط کارفرما دریافت کرده باشید باعث سقوط شما در سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر می شود.این موضوع را توجه کنید که 4 فیدبک آخری که دریافت کرده اید بسیار مهم می باشد و تعیین کننده شانس شما در سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر می شود.
  • تعداد فیدبک های دریافتی: هرچه فیدبک های موفق تر از طرف کارفرمایان دریافت کنید ، نمره شما بالاتر می رود. سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر برای این موضوع به شما پاداش و یا امتیاز می دهد.
  • اندازه پروژه های گذشته: مبلغ پروژه هایی که گرفتید می تواند تاثیری مثبتی در این روند بوجود بیاورد ، به این منظور کسب پروژه های با درآمد بالا می تواند در سیستم رتبه بندی تاثر مثبت بگذارد.
  • گرفتن پروژه از کارفرمایان با سابقه:در صورتی که کارفرمایانی که با آنها کار کردید ، سابقه مثبتی داشته باشند برای شما در سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر یک امتیاز مهم محسوب می شود.
  • Milestone Payments

    کار با سیستم پرداخت Milestone ساده ترین راه برای بهبود رتبه شما در سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر است.
    در اینجا همه مؤلفه های مربوط به پرداخت Milestone در سیستم امتیاز دهی وجود دارد که تأثیر مثبتی در نمره شما دارند:

  • مبلغ: مقدار کل کلیه پرداختهای Milestone که تاکنون برای شما منتشر شده است. هرچه بیشتر با استفاده از پرداخت های Milestone درآمد کسب کنید ، رتبه شما بالاتر می رود.
  • میزان پروژه های بیشتر: کار بیشتر با پرداخت های Milestone باعث می شود رتبه شما به میزان قابل توجهی بهبود یابد. بنابراین ، هرچه تعداد پروژه هایی که در هر هفته پرداخت های Milestone برای شما منتشر می شود بیشتر باشد ، رتبه شما بالاتر می رود.
  • برای پروژه های ساعتی ، عوامل زیر می توانند رتبه شما را بهبود بخشند:

  • مجموع کل ساعات های پیگیری شده در نرم افزار FreelancerDesktop: تعداد کل ساعاتی که شما با استفاده از برنامه Freelancer Desktop که پروژه ای را انجام دادید بسیار مهم و ارزشمند است.
  • هر چه میزان ساعاتی که در یک پروژه ساعتی کار کرده اید بیشتر باشد باعث بهبود رتبه شما می شود ، مثلا یک پروژه ساعتی با مجموع ساعت 210.
  • عوامل منفی در سیستم رتبه بندی سایت فریلنسر

    در صورتی که پروژه های اخیر شما ناموفق بوده باشد و یا کارفرما از شما شکایت کرده باشد ، باعث کسب نمره منفی برای شما می شود

  • گپ و پاسخگویی
    پاسخگو و کارآمد بودن در سیستم چت سایت فریلنسر برای افزایش رتبه شما بسیار مهم است. در اینجا عواملی مورد بررسی قرار می گیرند:
  • پذیرش پروژه با نرخی که ثبت پیشنهاد کردید
    به زبان ساده ، شما برای یک پروژه ثبت پیشنهاد کردید مثلا مبلغ 210 دلار بعد کارفرما شما را انتخاب می کند و شما پروژه را رد می کنید همین رد کردن پروژ باعث می شود رتبه شما در این سیستم پایین تر بیاید ولی اگر شما میزان پروژه های کمتری را بعد از ثبت پیشنهاد رد کرده باشید این شانس شما را در سیستم رتبه بندی بالا می برد.
  • پاسخگویی
    هرچه سریعتر هنگامی که یک کارفرما برای شما پیام ارسال می کند پاسخ کارفرما را بدهید ، رتبه شما بالاتر می رود.
  • کارفرمایان اسپم
    ارسال مکرر پیام های غیر ضروری به کارفرمایان برای انصراف از کار در صورت عدم وجود یک پروژه فعال بین شما و کارفرما می تواند جریمه ای را برای شما داشته باشد

  • موارد مهم در پروفایل کاربری که باید در نظر گرفته شود

  • امتحانات: تعداد امتحاناتی که شما شرکت کردید و عملکرد شما در امتحانات می تواند باعث افزایش چشمگیر رتبه شما شود. امتحانات به خصوص برای فریلنسرهایی که تازه کار هستند مفید هستند
  • مارک های پروفایل: سایت فریلنسر پروفایل های شما را بر اساس کیفیت آنها علامت گذاری می کند. حفظ نمایه خوب برای رتبه بندی شما بسیار مهم است.
  • موارد مهم برای فریلنسرهای تازه کار

    بسیاری از عوامل فوق نیاز به عملکرد خوب و مداوم در سایت فریلنسر در طی یک دوره طولانی دارند.

    پیشنهاداتی برای فریلنسر های تازه کار:

  • ثبت سریع پیشنهاد: نمی توانید به صدر برسید؟ پیشنهاد قبل از دیگران انجام دهید. داوطلبان اولیه به طور مداوم برنده پروژه های بیشتری می شوند زیرا این امر شانس تعامل با کارفرما را افزایش می دهد.
  • پیشنهادات: وقتی پیشنهاد خود را مطرح می کنید ، حتماً یک پیشنهاد خوب بنویسید. تجزیه و تحلیل به وضوح نشان می دهد که کپی برداری از سایر پیشنهادات شانس شما برای برنده شدن در پروژه را کاهش می دهد.
  • حمایت از پیشنهاد شما: پروژه خوبی پیدا کردید؟ پیشنهاد خود را حمایت مالی کنید! حمایت از پیشنهاد شما تضمین می کند که در صدر لیست قرار دارید و احتمال تعامل بسیار زیادی با کارفرما دارید،این روش با پرداخت مبلغ 1 الی 4 دلار برای اینکه پیشنهاد شما در صدر قرار بگیرد وجود دارد.
  • پلان های عضویت (membership plans):در صورت ارتقا به پلان های بالاتر از free شانستان را افزایش می دهد.
  • نکات بالا برای فریلنسران قدیمی که به دنبال راه هایی برای بهبود رتبه فعلی خود هستند ، به همان اندازه معتبر است. احساس می کنیم این نکات به ویژه برای فریلنسرانی که به دلیل عملکرد بد اخیر ، مشکل در برنده شدن در پروژه ها را دارند ، به ویژه مفید هستند.
    بیش از 20 میلیون پروژه در پلتفرم سایت فریلنسر وجود دراد و سایت فریلنسر روزانه این تعداد را بررسی می کند. سایت فریلنسر چندین الگوریتم در هر زمان اجرا دارد که بهترین فریلنسر را برای هر کار و برای هر کارفرما تعیین می کند.
    امیدواریم که این مقاله برای فریلنسرها مفید واقع شود.

    نظرات کاربران

    نظر بدهید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های اجباری توسط ستاره مشخص شده اند *